čtvrtek 11. ledna 2018

Předvánoční hraní Warhammer 40000

V pondělí 11. 12. jsme s Alešem hráli 40k s kartičkama na menší body, nějakých 700b. Já měl ve své Dark Angels armádě 9x obyčejného a 7x primaris mariňáka, knihovníka a pětičku termosek s CMS. Aleš ve své eldaří: 1x nějaký eldarský transport a HQ, 3x Eldar jetbike, 5 eldarských profíku, každý se dvěma zbraněma s DS (Deep Strike) a kráčedlo se schopností DS do 3“ od kraje  a 10x Avengera, vezoucího se v transportu.


Vybíral jsem deploy – čtvrtinky s kolečkem r=9“, začínal ale Aleš. Jetbiky s HQ postavil k objectivům a s transportem vyjel lehce naproti mým jednotkám. Zbytek nechal v DS do druhého kola. Já nechal u obj. a coveru knihovníka s SM a s PSM jsem se pomalu sunul k objectivu obsazenému jetbikami, udělujíc malá, pokud vůbec nějaké poškození. Co mělo potenciál udělat velké škody byly termosky, které ihned po DS pokropily Alešovo HQ 20ti boltrovými výstřely zůstal mu jeden život, docela pech, protože vzhledem k tomu, že je na eldaří motorce, tak si ho Aleš srabácky schoval a už jsem neměl příležitost ho sejmout. Jednotka za 270, z elitní, první kompanie neudělala skoro nic – zranila HQ a poškrábala lak na transporéru – za 3W. Pravdou je, že do nich Aleš soustředil většinu své palebné síly a přežila do 3., posledního, kola. Mezitím PSM vystříleli biky z objectivu a obyč SM s knihovníkem si za palebné podpory termoskového Cyclone Missile Launcheru, hravě poradili s DSovaným kráčedlem.

Končili jsme ve třetím kole 5:3 pro mne, nicméně končil jsem s 2/3 armády, zatímco Aleš utrpěl jen sotva znatelné ztráty, zároveň si ale myslím, že by devítková taktikála a knihovníkem a třema intercessorama v coveru byla docela oříškem pro Alešův list, který byl v podstatě bez AP.


                                                                                                                                                                                  

Žádné komentáře:

Okomentovat